Miért érdemes a QUiCK-et választanod?
- Automatizált számlakezelés – kevesebb adminisztráció, több idő
Beérkező számláid automatikusan megérkeznek hozzánk is, így nem kell külön elküldened őket. A rendszer intelligensen összepárosítja az adatokat a NAV információival, ezzel jelentősen csökkentve a manuális adatrögzítés terhét. - Dokumentumok kezelése egy helyen – átlátható és rendszerezett működés
Nemcsak számláid, hanem teljesítésigazolásaid, szerződéseid is könnyen hozzáférhetők lesznek. A dokumentumokhoz megjegyzéseket fűzhetsz, és mindent egy helyen kezelhetsz – átláthatóan és rendszerezetten. - Azonnali ÁFA becslés – pontos információ a pénzügyeidről
Mindig tudni fogod, hogy mennyi áfát kell fizetned, vagy mennyit igényelhetsz vissza. Ez a funkció segít előre tervezni, elkerülve a kellemetlen meglepetéseket.
Ügyfeleink kedvenc funkciói:
Gyorsabb utalások – egyszerűbb banki műveletek
Exportáld az összes szükséges adatot néhány kattintással a netbankodba, így jelentősen lerövidítheted az utalásokhoz szükséges időt.
Átláthatóság – valós idejű pénzügyi helyzetkép
Kövesd vállalkozásod pénzügyeit valós időben! Kiemelt funkcióink között szerepelnek a havi eredmények, az aktuális ÁFA pozíció, és a likviditás tervezésére szolgáló eszközök.
Okos dokumentumkezelés – mesterséges intelligenciával támogatva
Az AI segítségével rendszerezzük a dokumentumaidat: összefoglaljuk a tartalmukat, intuitív címkékkel látjuk el őket, hogy gyorsan hozzáférj a legfontosabb információkhoz.